מעבר דירה

נדיה


ושוב מחפשת עצה...
כזכור (או לא) יש לי ילדה בת שנתיים וחודש ותינוק בן 4 חודשים, עוד 10 ימים אנחנו עוברים דירה, עיר חדשה, מקום חדש וכו'...
אני רוצה להקל עליה את המעבר כמה שיותר
בינתיים היא עוזרת לנו עם האריזה ואנחנו מדברות על כל הדברים שנעשה בבית החדש ואיזה דברים ניקח איתנו ואיזה לא, שבוע הבא אני מתכננת לנסוע איתה להכיר את הגינות במקום החדש ואת הבית עצמו, בנוסף ביום המעבר נעשה טקס פרידה קצר מהבית לפני שהמובילים יגיעו ואז היא תלך לסבא וסבתא עם ארגז אחד שהיא ארזה בעצמה ואחרי שייגמר המעבר הם יביאו אותה אלינו, אני רוצה שעד שהיא תבוא להספיק לפרוק כמה דברים שלה (צעצועים וכו') על מנת שיהיה לה קצת יותר מוכר...
איך נשמע לך? אולי יש עוד רעיונות?
אני חייבת להגיד שאני אישית מאוד עצובה על המעבר ועושה כל שביכולתי לא להעביר לה רגשות קשים, אבל אני כן מספרת לה שאני אתגעגע לבית הזה.

דני גיל

16-12-2010 23:56
הי נדיה, את עושה מצוין לדעתי, האריזה המשותפת של הבית שאתם עוזבים, השיחות על החוויות הצפויות לכם בבית החדש, השיתוף וההיכרות המוקדמת עם הבית החדש, הפרידה המודעת וההדרגתית, הכל נשמע לי מצוין ו... גם מספיק. כי יותר מדי מאמצים וניסיונות להקל עליה את המעבר עשויים להעביר לה דווקא מסר מלחיץ (אמא'לה!! למה צריך כל-כך הרבה הכנות?!).

מאוד אהבתי גם שאת משתפת אותה בגעגועייך הצפויים לבית שאתם נפרדים ממנו. זה אמיתי ומקרב, גם נותן לגיטימציה להכיר ברגשות שקיים בהם קושי במקום להדחיקם. לסיכום, לא הייתי עושה אחרת ו... תיהנו לכם מהדירה החדשה.