בת 3 עדיין לא גמולה מחיתולים

נועה


דני שלום
בתי בת שנתיים ו-11 חודשים. היו שני נסיונות מצידנו לגמול אותה אך ללא הצלחה. חשוב לי לציין כי היא ילדה בוגרת מאוד, ורבלית מאוד מגיל צעיר, ומודיעה שיש לה קקי כבר מעל שנה ומתיישבת בצד החדר.

הניסיון הראשון היה באוגוסט האחרון, בו יום אחד הורדנו לה את החיתול, היו פספוסים, היה המון בכי והיא צרחה שנחזיר את החיתול. הבנו שזה לא הזמן.
הניסיון השני היה בחגים כחודש אחרי, הורדנו לה את החיתול והיא פשוט התאפקה יום שלם וביקשה את החיתול בחזרה גם אז היה הרבה בכי, איך שהחזרנו את החיתול היא עשתה קקי ופיפי.
באמת שניסינו כי ידענו שתיוולד אחותה ותהיה רגרסיה, מה שקורה בימים אלו.
אנחנו רוצים בפסח להיפרד מהחיתול וצריכים טיפים איך לעשות את זה הפעם.
חשוב עוד לציין שהיא לעיתים כן מתיישבת על האסלה אבל לא יוצא כלום. ואנחנו כן מפמפמים לה כל יום על להיפרד מהחיתול וכמה נהדר זה להיות עם תחתונים.
אני מיואשת ולא רוצה לעשות טעויות שוב.
אנא עצתך
תודה
נועה

דני גיל

16-03-2014 22:18
היי נועה,
מחר או אולי מחרתיים, בכל מקרה עד סופ"ש, אעלה לעמוד המאמרים מאמר חדש בנושא גמילה מחיתולים. מאמר מקיף ומאוד חשוב. חלק גדול ממנו מבוסס על שאלות שנשאלו כאן בפורום ואני ממליץ לך לעקוב אחרי הפרסום שלו ולקרוא להנאתך. כמובן שאני כאן לשאלות.

נועה

18-03-2014 17:31
תודה אשמח לקרוא את המאמרים שלך
יש לי רק שאלה אחת.. עצם העובדה שלא יוצא לה כלום שהיא יושבת על האסלה, מה זה בעצם אומר? האם יש דרך לקדם את זה? חברה הציעה לי לומר לה להתיישב על האסלה עם הטיטול , זה לא יבלבל אותה?

דני גיל

18-03-2014 22:41
היי נועה,
תני לזה כמה דקות - http://www.superdaddy.info/articles-50

ואני כאן לכל שאלה!