קושי בלהרדים ילדה בת שנתיים

נטלי לימן


הבת שלי בת שנתיים. ילדה מאוד פעילה, מדברת יפה ובכללי ילדה מאוד נבונה. בגיל 5 חודשים לימדתי אותה הרדמות עצמאית בעזרת שיטת הרם הורד וזה עבד כמו קסם: נהגה ללכת לישון בלי בעיות אחרי טקס שינה שכלל ארוחת ערב, מקלחת וסיפור. לפני חודש בערך היא התחילה לטפס על מיטת התינוק שלה ולכן החלטנו להעביר אותה למיטת מעבר ומאז... טרור! לא מוכנה לישון במיטה הזאת וימות העולם. צורחת ובועטת ולא משנה מה עשינו שום דבר לא עזר. טקס השינה לא השתנה. בהתחלה היא נורא התלהבה מהמיטה ואפילו כשמישהו היה מתיישב עליה היתה אומרת "זה שלי זה שלי" אבל כשמגיע זמן לישון? אין מצב. אז ניסינו להרגיע, ליטפנו, חיבקנו, ישבנו לידה ובהדרגה התרחקנו... כלום! ברגע שיוצאים מהחדר היא פשוט בורחת לחדר שינה שלנו. באמת שאני כבר לא יודעת איך לעזור לה...

דני גיל

25-04-2017 01:21
היי נטלי,
למה היא רצה לחדר השינה שלכם? באיזו שעה היא נכנסת לישון? ואתם?

נטלי

25-04-2017 14:06
אחרי שרפרפתי פה בפורום ובתגובות.. הבנתי כמה דברים.
שעת ההשכבה שלה היא בין 8-9 וזה כולל טקס שינה: ארוחת ערב משפחתית, מקלחת וסיפור..
אנחנו נכנסים לישון קצת יותר מאוחר..
אחרי שקראתי פה הבנתי שמה שמפריע לה לישון זאת אני! נהגתי לשבת לידה וזה כנראה יצר אצלה ציפיות שאני משחקת איתה או משהו...
ביומיים האחרונים שיניתי גישה. אחרי הסיפור אני נותנת לה נשיקה, יוצאת מהחדר ועושה את עצמי עסוקה. ביום הראשון לקח לה חצי שעה וכמה פעמים בהם החזרתי אותה למיטה אחרי שיצאה מהחדר עד שהיא הבינה שזהו אין יותר משחקים והיא הלכה לישון לבד, בלעדיי. ואתמול זה לקח 10 דקות! בנוסף לזה זה הוביל לכך שהיא ישנה לילה שלם ואין יותר יקיצה בשעה 2 ושעה 5. היא מתעוררת בערך ב6 ובאה אלינו לחדר להעיר אותנו ;)

דני גיל

26-04-2017 02:29
מצוין אם ככה. כשהיא רואה אותך עסוקה בעניינייך היא משוחררת להירדם. זה יכול אגב להיות מחוץ לחדר וזה יכול להיות בתוך החדר. כשבתך חשה בנוכחות שלך (בין אם את בסלון או במטבח או בחדר שלה) ובלבד שהפוקוס אינו עליה - היא משוחררת להירדם ונרדמת.