ילדים מתוקים

אישה


שלום דני!!
אני רוצה לשאול לגביי 2 הילדים שלי הבכור בן 4 וחצי והאמצעית בת שנתיים וחצי ומאוד פיכחית הבן שלי הוא ילד מאוד רגיש ופגיע וקראתי כמה מהתגובות שלך לגביי הורה מעורב והורה מתערב ולצערי אני הורה מתערב לגמרי ואני לא רוצה להיות ככה האם אפשר לשנות?? אני לא יודעת מאיפה להתחיל ואני חוששת שגם הבת שלי בכיוון.

דני גיל

20-05-2017 14:15
שלום אישה :)
השאלה שאת שואלת נוגעת למשמעת עצמית. שלך. נניח הורים שמתמודדים עם סוגיות כמו סמכות הורית אז השאלות שלהם נובעות ממקום של חוסר ידע: אנחנו לא יודעים מה לעשות. אנא עזור לנו. משהו כזה. השאלה שלך אם אני מבין נכון היא שאלה קצת אחרת. כלומר את יודעת מה צריך לעשות, שוכנעת שזה הדבר הנכון, אבל איך עושים את השינוי הזה? שזו אותה שאלה של אדם שרוצה להתחיל לרוץ - איך מתחילים? או אדם שרוצה להפסיק לעשן - איך מפסיקים?

לדעתי את יכולה גם יכולה. מציע להתקדם בצעדים קטנים ולא לדרוש מעצמך שינוי חיים ביום אחד, לסלוח לעצמך על הנפילות הצפויות, לחזור ולהתייעץ איתי ברגעים ה"קשים", והכי חשוב לזכור: זה לא הכי חשוב. את אמא מצוינת עם ובלי קשר לסגנון המעורבות שלך.

נטלי

27-02-2024 10:36

איך לגרום לילדים לאהוב סיפורים לילדים? תהיו מכורים לקסם של המילים, לעולמות שהן פותחות ולהרפתקאות שמחכות. באתר "עיניים" מציעים מגוון רחב של סיפורים לילדים מרגשים ומרתקים עבור קהל הילדים.