התעוררות בלילה מתוך הרגל

קרן


יש לי תינוקת בת שנה וחודש. היא נרדמת עצמאית מגיל 9 חודשים וכבר לא אוכלת בלילות.היתה ישנה לילות רצופים כשהתחילה לישון עצמאית. נהנתי מהלילות האלה רק חודשיים... בחודש וחצי האחרונים היא מתעוררת ללא סיבה כל לילה! כמה פעמים בלילה.. רק כדי שאשים לה מוצץ והשכיב אותה כי היא נעמדת במיטה וחוזרת לישון. משעה 12 בלילה היא מתעוררת כל שעתיים או כל שעה וחצי. לפעמים ב1 בלילה ואז ב3 וכן הלאה. איך אפשר להפסיק את זה? ניסיתי להעיר כדי לישון ו״עקבתי״ אחריה בלילה ונגעתי עד שתזוז קצת ובאמת היא התעוררה רק פעמיים בלילה אבל אני לי היה לילה לבן כי הדעות שהיא מתעוררת אינן קבועות זה פעם ב1 פעם ב3 פעם ב5 פעם ב4 ומשתנה כל הזמן אבל היא מתעוררת המון וסתם... רק מהרגל. אולי משהו בסדר יום שאני עושה לא טוב? היא עדיין ישנה בבוקר ובצהריים אולי לשנות משהו? אני מאוד מאוד עייפה ומותשת ...

דני גיל

07-08-2018 21:58
היי קרן,
היא ישנה בחדר שלה? כמה זמן עובר מהרגע שהיא קוראת לך ועד שאת מגיעה אליה?

קרן

08-08-2018 00:17
תודה על התגובה.
כן היא ישנה בחדר משלה מגיל 5 חודשים. לוקח לי ממש כמה שניות להגיע אליה כי פוחדת שתתעורר לגמרי. היא גם לוקחת מוצץ לבד היא פשוט נעמדת ורוצה שאני הוריד אותה למצב של שכיבה והיא מסתובבת על הבטן וחוזרת לישון. וזה קורה כמה פעמים בלילה . לפעמים כל שעה וחצי.
ההרדמות שלה עצמאית , אני שמה במיטה אומרת לילה טוב ויוצאת מהחדר. לפעמים צריכה להכנס בשביל להשכיב שוב כי היא נעמדת ( בדיוק כמו באמצע הלילה) .ואז נרדמת אחרי 10 דק בערך. ישנה טוב מ7 וחצי בערב עד 12 בלילה ואז מתחילה להתעורר...

דני גיל

09-08-2018 02:25
אז זהו שאני לא בטוח שהיא תישאר ערה אם לא תגיעי אליה. יכול להיות שהיא אמנם תתעורר אבל תחזור לישון בכוחות עצמה. גם יכול להיות שלא, זה נכון. אני חושב ששווה לבדוק את זה לפחות, כלומר לא להגיע אליה מיד וגם לא להגיע אליה אם היא לא ממש קוראת לך. הייתי ממתין אפילו לבכי קל ורק אז מגיע. בכל אופן הייתי מנסה את זה לצורך בדיקה בלבד לא מעבר לזה. אגב חיתול בד יכול לעזור במקרים כאלה של התעוררות ואי חזרה לשינה באופן עצמאי.

קרן

09-08-2018 02:36
תודה דני
אנסה את זה ואעדכן :) תודה רבה רבה

דני גיל

09-08-2018 02:44
מצוין בהצלחה!

קרן

16-08-2018 20:00
היי דני מה שלומך? חוזרת לעדכן :)
אז ניסיתי את זה.. היא התעוררה ולא ניגשתי . היא לא חזרה לישון היא פשוט עמדה וחיכתה שאגיע לתת מוצץ ולהוריד אותה למצב שכיבה. זה הפך להיות פעם בלילה אבל כל לילה כל פעם בשעה שונה. שלשלום ב23:30 ואתמול ב3 לפנות בוקר. חיכיתי כמה דק והיא פשוט עמדה ובכתה. חיתול בד לא עובד כי היא לא מבינה מה לעשות איתו היא משחקת ומעיפה לצד ובןכה. יש לה כמה מוצצים בלול והיא יודעת לקחת לבד, יש כמה פנים שהיא מתעוררת לוקחת מוצץ לבד וחוזרת לישון אין צורך לגשת אליה. אבל ההתעוררות הזאת לא ברורה. אין לילה בלי התעוררות אחת. היא מתעוררת מחכה שנבוא וחוזרת לישון בלי בעיה. ממש ממש התעוררות מוזרה כי זה לא למשהו מסויים כמו אוכל מים או משהו היא לוקחת מוצץ לבד אז למה ממשיכה להתעורר ?

דני גיל

18-08-2018 01:34
אבל קרן התעוררות אחת בלילה לגמרי אופיינית לגיל ודי צפויה. אם הקשיים התחילו כשהיתה מתעוררת מספר פעמים במשך הלילה וכעת פעם אחת, כנראה שאת עושה משהו נכון.

קרן

18-08-2018 02:11
אןקי תודה. פשוט היא כן היתה ישנה לילות רצופים .
שבת שלום :)