ילד בן שנתיים ו5 חודשים מרביץ נושך ולא מקשיב

עדי


שלום.
הבן שלי בן שנתיים ו5ח'
מגיל שנה וקצת הוא התחיל להרביץ.
ומלפי חודש גם נשיכות(מתחילת השנה) היום זה כבר ניהיה מוגזם לגמרי . הוא פשוט מרביץ ללא רחמים
מתעצבן צורח לאאא כשאומרים לו לא או משהו שהוא לא רוצה.
לדוגמה: מתגלש בגינה ואם יש מישהו לפניו הוא מרביץ ולא מכה אחת אלה כמה פעמים אגרופים וכו
עומדים בתור בסופר ופשוט נותן מכה לאדם שלפנינו.
אם משהו לא מוצא חן בעינו הוא מרביץ.
ילד מושך לו בשער אז הוא מגיב ממש באלימות בעיטה ומכות ואני פשוט לפעמים בהלם אני לא מבינה מאיפה האלימות הנוראית הזו. אני לפעמים מגיבה בנורא כעס ושמה אותו בחדר ומסיבה שמה שהוא עשה ממש לא בסדר ושזה כואב ולא נעים(למרות שיוצא וצוחק ולא מקשיב )
לפעמים אני אומרת לו שמחר לא הולכים לגינה אחרי הגן או איזה משחק שהוא אוהב אני לוקחת . לילד אין גבולות הוא לא מקשיב לאף אחד ואני לא מצליחה גם למצוא איזה משהו אחד שהוא ירתע ממנו. וזה גם הבעיה אף אחד לא מצליחים לשים לו גבולות גם בגן בגלל שהוא נורא חמוד ויש לו חן ומרחמים עליו.הוט ילד נורא חכם!
לפעמים הוא רוצה משהו אחרי שהוא הרביץ אז הוא יתן יבקש סליחה כמה פעמים וינשק ואז יבקש את מה שרצה.
אני אבודת עצות איתו!
תעזור לי!

דני גיל

08-10-2018 00:17
היי עדי,
איך התקשורת המילולית שלו? איך מערכת היחסים בבית? ומה לגבי המבנה המשפחתי: אבא? אחים?

עדי

08-10-2018 10:57
הוא לא מדבר שוטף אבל לגמרי אפשר להבין אותו. מתחיל לחבר משפטים.
יש לנו תינוק בן 5 חודשים ואיתו הוא עוזר מהתחלה נתתי לו את התפקיד של 'הגדול' כשהוא בוכה אנחנו שואלים אותו אם הוא יודע למה ונותנים לו כאילו לתת לו בקבוק וכאילו להחזיק אותו. לתינוק הוא לא מרביץ כשאנשים מתקרבים לתינוק הוא מרביץ או דוחף ואומר שהוא שלו..
הוא ילד מפונק נכד ראשון וכו אף אחד אף פעם לא שם לו גבולות (חוץ ממני )הוא תמיד קיבל מה שרצה ומעבר. ובעלי לאחרונה התחיל קצת לשים גבולות אבל גם זה לא באמת כמו שצריך.

דני גיל

09-10-2018 21:02
אז לדעתי זה זמן מצוין לפנות להדרכת הורים. יש לכם את הגדול שגדל עד כה "ללא גבולות" כפי שאת כותבת וכפי שניתן גם להבין מדפוס ההתנהגות שלו, לפני כמה חודשים נולד התינוק, ככל ששניהם יגדלו האתגר גם הוא יגדל. במצב הזה הכי נכון לדעתי לעשות את מה שעדיף היה לעשות אתמול אבל אף פעם לא מאוחר לעשות את הדבר הנכון: קחו לכם קורס במכון אדלר, או פנו להדרכת הורים פרטנית (אם תרצו המלצות כתובת המייל שלי כאן בתחתית העמוד), בנוסף הספר שלי כמובן לרשותכם, תוכלי להזמין כאן באתר. בהצלחה!