שילוב בגן ילדים

מירב


הי,התייעצתי איתך בעבר ואשמח שוב לגבי נושא אחר. בני יהיה בשנה הבאה בן שלוש ותשעה חודשים וראיתי עבורו גן שמצא חן בעיני רק שבגן הזה הוא יהיה עם עוד שלושה בני גילו והשאר בני ארבע ראבע וחצי. הוא נולד בעשרים ושמונה בדצמבר 2008. הגננת אמרה לי שמקסימום הוא יהיה שנתיים בטרום טרום חובה ואחר כך בחובה. אני מאד מתלבטת אם לשים אותו עם ילדים גדולים ממנו. התייעצתי גם עם הגננת הנוכחית שלו והיא אמרה שלדעתה זה טוב שהוא יהיה עם גדולים כי ככה הוא לומד מהם. יש לו גם בעיה של שפה. הוא עבר ניתוח כפתורים ולכן דיבר בגיל מאוחר יחסיתץהוא עובד כרגע עם קלינאית תקשורת על הגייה ודיבור. עד אוגוסט הוא יכול להתקדם בהרבה.
כך שלא יודעת אם יהיה לו טוב בין גדולים ממנו או שירגיש מתוסכל....מבחינה חברתית לא דוגת כי הוא יללד מאד חברותי.מה לדעתך עליי לעשות ?לשלבו עם בני גילו או עם גדולים ממנו כי הגן מאד מוצא חן בעיני?...
תודה מירב

דני גיל

26-05-2012 19:09
היי מירב,
זאת שאלה ואני לא יודע אם יש לה תשובה שהיא בהכרח נכונה מול תשובה אחרת שהיא בהכרח לא נכונה. מבין הדברים שציינת יש שניים חשובים מבחינת הההסתגלות שלו בגן החדש:

1. היכולת החברתית שלו.
2. ההתרשמות שלך מהגן.

אם הילד חברותי ומסתגל כפי שאת מציינת ואם הגן הוא גן טוב, אני לא רואה שום בעיה שהוא יהיה עם מעט ילדים בני גילו ועם הרבה ילדים שגדולים ממנו מעט. בהנחה שכך, הגדולים אכן יכולים "למשוך אותו" כלפי מעלה, כפי שהגננת הנוכחית מאמינה שיקרה.

מירב

28-05-2012 20:24
תודה רבה על העיצה.נראה לי שאכן שנה הבאה ארשום אותו לגן הזה...אקשיב לאינטואיציה הפנימית שלי...
תודה רבה.....
הפורום הזה מאד תורם לי.כיף לדעת שיש עם מי להתייעץ.העיצות שלך נותנות לי דרך חשיבה חדשה או שמחזקות את דעתי

תודה

דני גיל

28-05-2012 23:17
איזה יופי מירב... תודה שעדכנת :)