גמילה מהרטבה בלילה - המשך

עינת


הי דני!
בפעם האחרונה שפניתי אליך (11.9) זה היה לפני נסיעה לחופשה בחו"ל. הנסיעה הזו נערכה כחודשיים וחצי אחרי שהתחלנו את תהליך הגמילה שהיתה בו מגמה מסוימת של התקדמות. במהלך הטיול שארך שבועיים שמתי לבתי את הפול-אפס והסכמנו שזה רק למשך הטיול. ב - 3 לילות הראשונים היא העירה אותי בלילה לפיפי והורדתי לה את החיתול ועשינו פיפי בשירותים ואחר כך היא הבינה כנראה שזה מיותר ויש חיתול... מאז כל בוקר החיתול היה מלא.
חזרנו לפני חודש הביתה. אני יכולה לספור ביד אחת את מספר הפעמים שבתי העירה אותנו בלילה כדי לעשות פיפי בשירותים. היא קמה יבשה בממוצע 2 לילות בשבוע ובדרך כלל הלילות האלה סביב הסופ"ש באופן תמוה. כשהיא מרטיבה, 95% מהפעמים היא כלל לא מתעוררת מזה וזה יכול להיות גם 3 פעמים בלילה אחד.
אנחנו לוקחים אותה 1-2 פעמים לפיפי לפני שאנחנו הולכים לישון.
מה עושים??
עכשיו זה אף יותר מטריד שכן מזג האויר מתקרר ואני לא מעירה אותה כדי להחליף לה וזה נראה לי מתכון נהדר להיות חולים.
אנא עזרתך...

דני גיל

04-11-2012 23:12
היי עינת,
רק להזכיר.. אנחנו מדברים על בת 3 וחצי.
לדעתי אתם פועלים לגמרי נכון,
לרגע אל תחשבו שאתם עושים טעויות ושהעיכוב שלה בגמילה הוא תוצאה של החלטות שגויות שאתם מקבלים. אתם עושים נכון שאתם משחררים ממנה את הציפייה להצלחה, שאתם מונעים ממנה תחושה של כישלון, שאתם נמנעים מכל מיני שיטות מזיקות (אך נפוצות במצבים האלה) מסוג המקל והגזר. גם אם "נפלתם" פה ושם (זה טבעי ואפילו צפוי) עדיין לא הפכתם את הטעות לשיטה וזה לא מובן מאליו במצבים האלה.

חשבתי להציע לך לשים לה סיר קרוב למיטה כדי שתוכל להסתדר באופן עצמאי כשהיא קמה בלילה, אבל אני מבין שעיקר הבעיה היא ההרטבה תוך כדי שינה.

עינת, לדעתי כדאי לכם בשלב זה לבדוק את האפשרות לזמזם אלקטרוני (מכירה?). אחוזי הצלחה מאוד גבוהים ועד כמה שידוע לי היא מתאימה מבחינת הגיל. יש לכם כאן הרבה להרוויח ואני לא רואה מה אפשר להפסיד. מה דעתך?