מרד גיל שנתיים

שרון


היי דני,
אשמח לעזרה, הבת שלי בת שנתיים וארבעה חודשים, ישנה מגיל חודש במיטה שלה ובאמת אוהבת לישון בלי בעיות, וכבר כמה חודשים שהיא לא מוכנה לישון במיטה שלה, קנינו לה לגיל שנתיים מיטת מעבר שחשבנו שיתן לנו מענה ושהילדה תרמה לישון במיטה. וזה לא עזר, היא כל לילה נרדמת בסלון מול הטלויזיה ואז אני מעבירה אותה למיטה ובאמצע הליחה היא עוברת למיטה שלנו. אני מנסה כל דרך אפשרית לשכנע אותה לישון בחדר שלה והיא מגיבה בבכי היסטרי.!
יש לציין שהיא ילדה ראשונה ונכדה יחידה היא מקבלת פינוקים מעל ומעבר לכן גם מאוד מפונקת!
מאוד קשה לי להתמודד עם הבכי ואני נשברת, יש כאלה שמציעים להתעלם ולתת לה לבכות בחדר כד שתרדם ואני לא מסוגלת! מה ניתן לעשות כדי לשכנע אותה להירדם במיטה שלה מתחילת הלילה ועד הבוקר?
תודה

דני גיל

10-04-2018 01:18
היי שרון,
איך עד כה ניסית שתירדם במיטתה? ניסית לשבת איתה? לתת נשיקה ולצאת מהחדר? מה היו התגובות שלה?

שרון

11-04-2018 22:20
היא כבר הרבה זמן לא נרדמת במיטה שלה, זה התחיל שהיא נרדמה על המזרן פעילות בסלון, כניראה רצתה במזרן כמו בגן ואז עברה לישון בספה בסלון.. כל לילה היא נרדמת ואני מבירה אותה.
היא מסרבת בתוקף להרדם בחדר שלה! בוכה בכי היסטרי כל פעם שאני אומרת לה לישון במיטה שלה

דני גיל

13-04-2018 01:44
אז אם אני מבין נכון לא היה ניסיון מצדך להשכיב אותה במיטתה ולשבת בחדרה עד שהיא נרדמת. ומאחר והיא לא "לומדת" להירדם במיטתה היא גם לא יכולה לחזור לשינה במיטתה כאשר היא מתעוררת במהלך הלילה. ההצעה שלי שרון להרגיל אותה להירדם במיטתה כאשר היא נכנסת בערב למיטה. מציע לשבת איתה בחדר באופן כזה שאת איתה ולא איתה, כלומר את עסוקה בעניינייך (למשל שיחת טלפון עם חברה, שליחת מיילים, צפייה בטלוויזיה אפילו אם יש טלוויזיה בחדר) ובכל זאת נמצאת בחדרה. מה דעתך?