גמילה מחיתולים

דני


היי, הבן שלי בן שנתיים ובשבועיים האחרונים החל להגיד בכל פעם שעשה קקי. שאלתי אותו אם רוצה לעשות קקי בסיר והתחלתי להוריד לו את הטיטול.. מאז שהייתי למודעות את העניין הוא קם יבש בבקרים. מתיישב על הסיר ועושה את צרכיו. מאז שהנושא התחיל להיות חלק משגרת היום יום הוא מתעורר בלילות, בדכ לפנות בוקר, עירני לחלוטין.. יכול להיות ער שעתיים. אתמול שאלתי אותו אם יש לו פיפי וכמה שכן. ישבנו בסיר והוא עשה. אחכ חזר לישון.. אני מודה שהתחלתי את התהליך מלאת ביטחון ולאחרונה אני מרגישה חסרת ביטחון, אולי אני עושה טעות? האם ההתעוררויות קשורות בהכרח לתהליך?

דני גיל

10-08-2018 02:59
היי דני,
אם הבנתי נכון הורדת לו את הטיטול לפני כשבועיים, גם בלילה, ומאז הוא מתעורר בלילות או מוקדם מאוד בבוקר. ואם ככה נראה שיש קשר בין הורדת הטיטול להתעוררויות. את גם כותבת שאחרי שהוא התעורר אתמול, ואחרי שעשה פיפי, חזר לישון.

ההצעה שלי אם כך ללוות אותו לפיפי מיד כאשר הוא מתעורר ולחזור לישון.

דני

10-08-2018 10:20
הורדתי רק ביום. הבנתי שמתעורר בגלל שיש לו פיפי ולכן אמרתי לו לפני השינה שהוא יכול לעשות בטיטול פיפי בלילה ושזה בסדר. ישן כל הלילה והבוקר הטיטול שלו היה רטוב. העניין הוא שמצד אחד הוא מודע לעניין ומצד שני לא רוצה לשבת בסיר.. מוכן לשבת שניה ואז קם. פוחדת שזה מוקדם ושאני משגעת אותו..שלשום היינו אצל הרופא ולקחתי אותו עם טיטול שלא יברח לו

דני גיל

11-08-2018 01:42
אני לא מצליח להבין:
הבנת שהוא מתעורר בגלל שיש לו פיפי - איך הגעת למסקנה הזאת?
אמרת לו שהוא יכול לעשות בטיטול - למה? כשילדים מרטיבים בלילה הם מרטיבים מתוך שינה ללא מודעות. אין פה החלטה שהם מקבלים. נאמר כך: אם הוא רגיל לישון עם טיטול ולא היה כל שינוי בהרגל הזה בשבועיים האחרונים אז ההתעוררויות שלו בלילה לא קשורות לעובדה שהתחלתם בתהליך גמילה ביום.

ולעניין הגמילה ביום מציע לך את המאמר סודות הגמילה מחיתולים בעמוד המאמרים.