שינת לילה

עינת


היי דני.. הבן שלי בן שנה וחצי..
כבר מעל חצי שנה לא מוכן להירדם במיטת תינוק שלו.. נרדם במיטה שלנו ואחכ מעבירים למיטה שלו. (מאז שהוא הפסיק לקחת מוצץ באופן יזום התחילו הבעיות) השאלה שלי היא כזאת, שמתי לו פעמיים את המזרון שלו על הרצפה בחדר שלו, ישבתי לידו והוא נרדם ללא בכי (לעומת כשאני שמה אותו במיטה שלו עם הסורגים)
1. האם זה הרגל תקין שאני יושבת לידו עד שהוא נרדם?
2. יכול להיות שבגלל שהוא מרגיש כלוא בגלל הסורגים הוא לא מוכן לישון במיטה שלו? כי אני שוקלת לקנות לו מיטת מעבר, מה שכביכול יקל על ההרדמות שלו בחדר שלו..
3. האם זה בסדר לבדוק את הנושא בזה שאני ישים לו מזרון על הרצפה והוא ישן בלילה ? העניין הוא שעוד קם מידי פעם לקראת 4.00/5.00 לאכול בקבוק והוא יקום בלילה ויכול לשוטט..או לעבור לרצפה..בכל זאת מזרון קטן
תודה מראש

דני גיל

03-10-2018 01:50
אני מניח עינת שהוא נרדם יחסית מהר על המזרון על הרצפה בזכות הקרבה הפיזית שלך אליו, כלומר שאם היית נכנסת בעצמך למיטת התינוק הוא היה נרדם גם שם בקלות. את שואלת אם זה הרגל תקין הישיבה לצדו עד שהוא נרדם וכאן זה תלוי כיצד את "יושבת" לידו:

אם את יושבת לידו ועסוקה בעניינייך זה טוב אבל אם את ממש נכנסת איתו לישון אז אמנם לטווח הקצר זה עשוי להרגיש מצוין (יירדם בקלות ומהר) אבל לטווח הארוך זה יוצר תלות והתלות הזו רעה גם להירדמות הראשונית וגם לרציפות השינה. לגבי מיטת מעבר אני חושב שהילד שלך נתן לנו את התשובה בעצמו כלומר העיתוי אכן מתאים למעבר למיטה חדשה. כאן בפורום תוכלי למצוא הרבה חומר כתוב שיסייע לך ללוות אותו בצורה נכונה בכניסה לשינה.

עינת

03-10-2018 23:16
היי דני.. תודה על התשובה,
אני באמת כמה פעמים נכנסתי לתוך המיטה שלו רק כדי להרדים אותו (מרוב שהייתי נואשת