תגובה נכונה שאלה

תהל


דני שלום רב,
קראתי בתגובותייך פה להורים שעליהם לפעול בשיטה של להראות לילד כאשר הוא המרה את פיהם שהם נפגעו מההתנהגות שלו וההשלכות של זה הן שהילד לא יקבל את מה שהוא . רציתי לשאול אותך :האם אתה ממליץ לא לתת לילד ספציפית את מה שהוא רוצה (משחק,ממתק וכו) או באופן כללי לא לתת לו שום דבר "כיף"? אני שואלת מפני שבהגיון שלי לאסור עליו כל דבר משאיר את הילד עם אופציה להשתולל מחוסר מעש.
תודה לך

דני גיל

12-12-2018 22:40
שוב, שימי לב לדברים שכתבתי לך תחת הנושא "ילד בן 4 משתולל עצה להמשך שינוי התנהגות". מעבר לכך, בשאלות שאת שואלת - בין אם בשם כזה או אחר - את מפנה אותי לדברים שלכאורה כתבתי אלא שיש בהם חוסר דיוק משווע. כלומר אין קשר בין מה שכתבתי למה שאת מתארת שכתבתי, מה שגורם להטעיה וחוסר בהירות עבור הקוראים הרבים בפורום ואנחנו לא מעוניינים בכך כמובן. אז תודה על האמון אבל הפורום הזה אינו תחליף להדרכת הורים. ובהצלחה!!!

תהל

13-12-2018 19:55
לא מובנת לי התגובה. זו פעם ראשונה שכתבתי כאן בפורום ,וייתכן שזה דומה לשאלות אחרות שנשאלות כאן אבל אינני יודעת את זה כי לא קראתי שאלות אחרות של אחרים. ובנושא ענייני,מדוע יש בעיה עם השאלה עצמה? אני תיארתי סיטואציה שקורת לי כמעט מדי יום וזה דבר די חדש לי,אז ביקשתי ייעוץ איך כדאי לי לנהוג כדי לשנות את המצב.