בן שנתיים

שניקי


בוקר טוב, בני בן השנתיים רגיל מגיל 0 לטקס השכבה קבוע: מקלחת, בקבוק, מוצץ ולישון, כאשר הוא מרדים את עצמו לבד, בלי ליטופים או דיבורים, רק נוכחות של ההורה בחדר, אני יושבת על השטיח או על הכסא ולא משוחחת איתו, אבל חייבת להישאר איתו בחדר. ההירדמות שלו קלה בד"כ לוקחת כעשר דקות.
כעבור שעתיים הוא מתעורר, ובד"כ מסתפק בכך שאחזיר לו את המוצץ, אשכיב ואכסה אותו והוא נרדם.
הבעיה מתחילה באיזור חצות, הוא מתעורר ומבקש לבוא לישון איתנו, אני מאפשרת לו כי אין לי רצון להיכנס לעימותים בלילה והאמת שגם אני נהנית מהקירבה ביננו. הבעיה שמרגע כניסתו למיטה שלנו, הוא מתעורר כל שעתיים בערך פעם למים ופעם למוצץ, ומדי פעם מבקש בקבוקי. אני לא נותנת לו בקבוק חלב עד הבוקר, ונאלצת להסביר כל לילה מחדש שעכשיו לילה ואנחנו לא אוכלים בלילה ויש מוצץ או מים ולוקח לו כמה דק, עד שנרגע ונרדם. בלילות האחרונים באופן קבוע מתעורר כשכולו רטוב- הוא לא גמול- וזה לא משנה באיזה טיטול אני משתמשת, בין 03:30-04:30 בבוקר הוא קם רטוב ואני נאלצת להחליף לו סט שלם של בגדים ואז גם לתת בקבוק כי הוא מתעקש ובוכה (שוב- אני לא מאלו שנאבקים בלילה). אני מניחה שפשוט לא נוח לו במיטה שלנו, כמו שהוא נהנה בהקירבה שלי אליו ולכן מתעורר כל כך הרבה.. איך אפשר לפתור את התסבוכת הזו?? תודה רבה :)

דני גיל

26-01-2019 12:14
היי שניקי,
נשמע לא קל. וההצעה שלי לעשות את השינוי בהתעוררות של חצות. ברגע שהוא מתעורר, ואפילו לפני שהוא מתעורר (כאשר אתם עדיין ערים) לקחת אותו לפיפי ולהחזיר למיטה. מרגע זה להתייחס אל החזרה למיטה כאילו זו הכניסה הראשונה שלו למיטה בשעות הערב, כלומר ממש לשבת בחדרו כפי שאת יושבת ולהניח לו להירדם שוב. מה דעתך?

שניקי

26-01-2019 15:59
בהחלט אנסה. הבעיה היחידה ואני מודה בה בכנות.... ב12 אני כבר ישנה ולפעמים אני פשוט מעדיפה לקחת אותו אליי מרוב עייפות :)) אני מתכננת להתאפס בקרוב ולהפסיק לקחת אותו איתי. תודה רבה, הפורום שלך אדיר!!!!!

דני גיל

26-01-2019 20:54
תודה-תודה :)