בן שנתיים וחודשיים מתעורר באופן קבוע בלילות

טימור


שלום, בני בן שנתיים וחודשיים מגיל שלושה חודשים רגיל לישון לילה שלם.
בגיל שנה וחצי הילד בלילה אחד החלליט שהוא מטפס מהלול ויוצא ממנו כך שנפל פעמיים מהלול. החלטנו בגלל שהוא גבוה שאנחנו מעבירים למיטת מעבר ולא לוקחים סיכון שייפול שוב המיטה.
בהתאם לכך הילד כל לילה מתעורר בהתחלה הוא היה מצעורר בצרחות ולא היה חוזר לישון משעה אחד שתיים בלילה עד הבוקר עד שביקרנו אצל כל רופא אפשרי וגילינו שלילד יש נוזלים באוזניים שגורמים לו לאי שקט. לפני כחודש ימים הילד עבר ניתוח כפתורים ואנדנואידים ולטענת הרופא הילד יחזור לישון לילה שלם שכלום לא מפריע לו מבחינה רפואים. אך המצב לא ישתפר והילד עדיין קם בלילה בשעה קבועה.
יש לו טקס שינה מאוד מסודר בשעה שבע מקלחת, בקבוק במיטה( לא מצליחים לגמול אותו מהבקבוק גם אחרי שאכל ארוחת ערה) עד שהילד נרדם זה רק בסביבות שמונה וחצי וכמובן חייב לראות את אחד ההורים לידו. בשעה אחד וחצי בלילה הילד מתעורר ומחפש את ההורים יש לילות שהוא יכנס למיטה וישן איתנו כאילו כלום יש לילות שהוא יבכה וירצה שנישב לידו או שפוט מבחינתו נגמר הלילה. איך ניתן לגרום לילד להבין שאצא ואבא לידו גם שהוא ישן זה נראה שהילד כל הזמן בפחדים שאמא או אבא ילכו. אציין שהילד חוזר מהגן הוא תמיד איתנו משחקים רואים טלוויזיה יוצאים לגן שעשועים תמיד יש פעילות אחר הצהריים איתנו ועד השינה אך בכל זאת מרגיש שהוא כל הזמן רוצה להיות קרוב לאמא ואבא שנחבק ונהיה לידו. וכך הילד קם מאוד עייף בבוקר ורוצה להשלים את השינה בחמש שש בבוקר שצריך לקום ולהתארגן לגן.

טימור

05-11-2019 04:03
ואציין שהוא חייב בקבוק שמתעורר בלילה אחרת מתחיל לבכות בצרחות שלא נגמרות עד שלא מקבל בקבוק. כמובן שניסינו להפחית כמויות או להשים מים במקום או שהילד מבקש עוד וכמובן שזה הליווי בכי או שאת הבקבוק מים זורק כי הוא יודע שזה לא חלב.

דני גיל

05-11-2019 20:58
הוא חייב את הבקבוק בגלל הפטמה ולא מתוך רעב. מניח שהוא ללא מוצץ, ואם כך זה מסביר חלק מהקושי שלו. מה יקרה אם תמשיכו לישון (להעמיד פנים) כאשר הוא מתעורר ומגיע אליכם?