מיניות בת 8

ירדן


שלום. הבת שלי הגדולה בת 8 התחילה לדבר ולהתנהג בבית בצורה מינית. לאחרונה ילדתיוהיא החלה לשאול שאלות כגון - איך התינוק נוצר בבטן, היא הבינה מהתרחשויות שלי בבית שבעצם התינוק לא יצא מהבטן אלא .. ותחקרה אותי איך יוצא משם תינוק. אני ובעלי עדים להתנהגויות מיניות שלה מאז הלידה. ראיתי אותה יום אחד ממש ״חוקרת״ את איבר מינה בחדרה, מציירת אישה ערומה, מדמה דברים לאיברי מין בקול (לקחה אגוז פקאן מקולף ואמרה בצחוק ובקול ש״זה נראה כמו הפושפוש״בנוכחות בני משפחה מורחבת.) ילדתי בן, אז תמיד כשאני מחליפה לו טיטול היא מגיעה מסתכלת ושואלת שאלות על איבר המין הזכרי. שמנו לב שהיא גם מתעכבת במקלחת ובעלי במקרה שמע אותה אומרת לבת השנייה שלנו ״כדאי לך שאת מתקלחת לשים את הטוש על הפושפוש זה מדגדג״. הוא קצת כעס עליה והעיר לה מתוך לחץ שלא תדבר ככה ושלא תלמד את אחותה דברים כאלו. אנחנו מרגישים אבל שזו לא דרך להעיר אבל קצת מבוהלים ממנה. 

דני גיל

12-03-2021 00:03
ירדן טוב שאת שואלת. תחליפי את המילה 'מיניות' במילה 'סקרנות' וכבר תוכלי לדעתי להסיר דאגה. השאלות שהיא שואלת אותך מעידים על ילדה סקרנית, חוקרת, נבונה. ככזאת מגיע לה לקבל תשובות לשאלות שלה ורצוי מאוד שהתשובות תהיינה תשובות שמתכתבות עם המציאות. זה נכון שאנחנו לא יכולים להסביר לילדה בת 8 באותו האופן שנסביר לנערה בת 15, אבל אנחנו יכולים להסביר כל דבר. במיוחד לילדים.גם מה שאת מספרת בעניין המקלחת עם אחותה, זה הרי נפלא. וכך תתייחסו לזה. זו סקרנות טבעית וזה הביטוי שהיא נותנת לסקרנות שלה והיא לא קשורה למיניות בגיל הזה. אתם יכולים להסיר דאגה ולהיות גאים שיש לכם ילדה סקרנית ושמחה. 

ירדן

14-03-2021 03:25
נפלא קצת פחות ... חחחחח.אולי מבחינתה זה לא מיני אבל אנחנו ההורים שלה קצת פחות תמימים ובענינו אוננות היא דבר מיני.לא הכי נעים להסתובב בבית ופתאום לראות את ביתך משתפשת על דברים או קוראת לי לעזור לה במקלחת כשאני מוצאת אותה באמצע רגעי הנאה וכשהיא בתמימות גמורה לא מפסיקה.השאלות על איך יוצאים הילדים לעולם ... תוכל לתת לי דוגמא קצרה להסבר איך מתחילים כזו שיחה? 

דני גיל

21-03-2021 12:20
איפה הבעיה בעצם? כלומר בהסבר הפשוט, גבר ואישה שוכבים, יש חיבור בין איברי המין, זרע פוגש בביצית, וגם אם יהיו אלה מילים כאלה או מילים אחרות, היכן הקושי? 

ירדן

04-04-2021 02:03
הקושי הוא לפתוח אותה לזה, ליידע אותה כשהיא עדיין ילדונת, כולה תמימונת כזאת
זו בת ראשונה שלי ובכלל אצלינו רק הבן נכנס לגיל ההתבגרות.תמיד חשבתי שהשיחה הזו תגיע רק לקראת גיל 12 יחד עם השיחה על המחזור החודשי.
העניין הטכני, מילא .. אבל העניין המיני, גבר ואישה שוכבים איברי מין מתחברים. נכון שזה טבעי - בענינו לא בעינייחדה בת 8.
השבוע היא גם הואילה לשתף (אחרי שהערתי לה ללכת לחדרה) ש״מדגדג ונעים״. לא הייתי מסוגלת לפתח שיחה אפילו

דני גיל

10-04-2021 11:32
נכון. גבר ואישה שוכבים ואיברי מין מתחברים וכו'. זה לא רק טבעי ומובן לנו המבוגרים אלא זה בדיוק המידע שחסר לה כילדה סקרנית אשר ממילא חוקרת את הנושא. אנחנו, המבוגרים, כל הזמן מתחבטים בשאלות איך לתווך לילדים את המציאות המורכבת בעוד הילדים הם גבעולים גמישים, ודווקא להם יש את היכולת להכיל את המציאות הכי טבעי ופשוט, גם כשהיא מורכבת וגם כשהיא משתנה וגם כשהיא סתם "חדשה" להם.

אמא

04-11-2021 05:21
שמעתי על דרך מדהימה לספר בגיל הזה-
לומר שלאבא ואמא יש את החיבוק מיוחד.
שרק הם מכירים את החיבוק הזה,
ובחיבוק הזה יכול להיווצר תינוק..(: